ח"כ אשר לנתניהו: תתערב במשבר הדיור החרדי החמור

אתם זורקים אותנו לרחוב בו תרצו גם לקבוע לנו גם איך לחיות ברחוב? היכן אתם "המהדרים בהדרה" מדוע רק שמחת תורה והקפות שניות מפריע לכם אבל משפחות ללא קורת גג רק בגלל אורח חייהם ואמונתם זה לא מפריע לכם
איתי גדסי 7 Comment on ח"כ אשר לנתניהו: תתערב במשבר הדיור החרדי החמור

ח"כ יעקב אשר בפתיחת מושב החורף של הכנסת: אנו לא נהיה חותמת גומי בקידום חוקים ורפורמות שאמורות לתת פתרונות לדיור שאינם כוללות את הציבור החרדי • היכן היועצים המשפטיים הזועקים "הדרה מגדרית" כשבפתרונות הדיור יש "הדרה מגזרית"

אתם זורקים אותנו לרחוב בו תרצו גם לקבוע לנו גם איך לחיות ברחוב? היכן אתם "המהדרים בהדרה" מדוע רק שמחת תורה והקפות שניות מפריע לכם אבל משפחות ללא קורת גג רק בגלל אורח חייהם ואמונתם זה לא מפריע לכם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנאומו מעל בימת הכנסת תקף ח"כ אשר את הניסיונות להתערב לציבור החרדי כיצד לקיים את מנהגיו כשהוא הזכיר את התערבות המשטרה בניסיון למנוע קיום הקפות שניות בהפרדה כפי שנהוג מדורי דורות, במוצאי שמחת תורה הגיעו שוטרים אשר כנראה הונחו ע"י יועצים משפטיים אשר לאחרונה שמו בצד את כל העוולות הקיימות ומטפלים בבעיה הבוערת ביותר שיש למדינת ישראל קיום הקפות שניות בהפרדה בין גברים לנשים כפי שהיה מקובל מדורי דורות".

ח"כ אשר הוסיף כי "אותם יועצים משפטים אשר מנסים לעצב את צביונה של מדינת ישראל עפ"י השקפת עולמם ומגייסים לצורך כך פרשנויות משפטיות הזויות ומפותלות איפה אתם היועצים המשפטיים כשבמדינת ישראל מתנהלת הדרת חרדים, כשראשי רשויות מקומיות אשר הממשלה מסייעת בעירם במיליארדים במסגרת הסכמי הגג בתכנון ושיווק אלפי יח"ד ואותם ראשי רשויות אינם מוכנים לתכנן ולו שכונה אחת חרדית ועוד אומרים את זה בפה מלא, שמענו את זה גם משר האוצר וגם מיו"ר מטה הדיור שמסבירים שהם לא יכולים להילחם עם ראשי רשויות.

"כבוד היועצים המשפטיים", קרא ח"כ הרב אשר "אתם זורקים אותנו לרחוב בו תרצו גם לקבוע לנו גם איך לחיות ברחוב? היכן אתם "המהדרים בהדרה" מדוע רק שמחת תורה והקפות שניות מפריע לכם אבל משפחות ללא קורת גג רק בגלל אורח חייהם ואמונתם זה לא מפריע לכם" זעק ח"כ אשר, והודיע כי אנו  לא נהיה חותמת גומי בקידום חוקים ורפורמות שאמורות לתת פתרונות לדיור שאינם כוללות את הציבור החרדי.

ח"כ הרב אשר קרא לראש הממשלה תתערב במשבר הדיור החרדי החמור ובהדרה הבלתי נתפסת של הציבור החרדי וזאת ע"י חוסר אונים של משרדי הממשלה למול רשויות מקומיות ומול תופעה חמורה של הדרת ציבור מול הדבר הכ"כ בסיסי שהוא קורת גג,  אני אומר זאת בכאב, כי אנו לאורך כל הדרך תומכים בכל הרפורמות ובכל החוקים ובאמת הממשלה עושה  עבודה גדולה מאוד בנושא מצוקת הדיור שעדיין לא רואים אותה בסטטיסטיקות אבל לא יכול להיות שציבור כ"כ גדול לא יוכל לגור בשכונות בערים הטרוגניות בשכונה נפרדת בקהילה עם הצרכים שלהם רק בגלל היותם חרדים ורק בגלל שבראשות העיר עומד ראש העיר ואשר אומר כמעט בפומבי את הדבר שאם היו אומרים על ציבור אחר הייתה קמה כאן מהומה.

בסיום דבריו קרא ליועצים המשפטיים "המהדרים בהדרה" ואמר כי במקום לחפש כביכול את ההדרה ולבדוק מה גובה המחיצה בהקפות השניות בירושלים או במנהגים ובאירועים תרבותיים ייחודיים , יש לכם הדרה מול העיניים תהיו אמיצים תטפלו בזה ותתנו קורת גג לאלפי משפחות מחוסרי דיור.



7 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    ומה עם החינוך????
    בס"ד יום שני ר"ח מר חשוון תשע"ז
    ‏1/11/16

    אשר יגורנו בא!!!
    החודש קוצץ למוסדות המוכש"ר 16% מהתקציב.
    אין כסף לשלם משכורות!!!
    לאחר ניתוח דו"ח המית"ר שהתעדכן כעת,
    כל מוסד קיבל 84% מהמקדמות שאושרו לו לחודש קודם.

    לדוגמא:
    מוסד שקיבל חודש קודם 500,000 ₪, צריך להתמודד החודש עם קיצוץ של 80,000 ₪.
    מוסד שרגיל לקבל 1,000,000 ₪ יתמודד החודש עם קיצוץ של 160,000 ₪.
    (זאת בנוסף לזה שלכתחילה מדובר במקדמות שהם לא משקפים את מלא התקציב המגיע למוסד.)
    מה היה קורה אם היו מודיעים ל 100 מורים בחינוך הרשמי שהם צריכים להסתפק החודש ב 84% ממשכורתם?
    המדינה הייתה מתהפכת.
    אבל לעשרות אלפי מורים מהמגזר החרדי, הכל מותר!!!

    1. אדוני הנכבד!
      אם מווסדות המוכש"ר היו מסתפקים במשכורת זהה למשכורת מורה במגזר הכללי היית יכול לומר משהו.
      כל עוד המורים- המלמדים, חוגגים על משכורות ענק והמנהלים כנ"ל ושואבים את לשד עצמותיהם של אברכי הכולל שמקבצים נדבות בשביל לשלם לחיידרים- אנא, בלום פיך! תודה.

      1. מי זה ההזוי הזה שמפזר בכזו נדיבות "נתונים" על משכורות ענק של מורים מלמדים ומנהלים חרדים, הרי הם מקבלים את המשכורות בתחתית שבתחתית, אף מורה חילוני לא היה יוצא לעבוד עם כזו משכורת
        ממש תגובה של אספסוף מהרחוב

  2. 6

    למה אנשי הציבור החרדי לא מקדמים את הר יונה ג' בנצרת עילית. פתרון הדיור נמצא שם, יש עתודות בניה לכ 15,000 יחידות דיור כמו"כ עירית נצרת עילית מאד מעוניינת ומעודדת את החרדים להגיע לגור שם

    1. אדרבה, נראה את כחלון יוצא שם עם מחיר למשתכן, שם אין לו תירוצים של התנגדות רשות מקומית!!!!!!!

  3. 5

    איפה עם ישראל ? איפה הציבור החרדי, שזועק שאין לו איכן לגור ? איפה כל ארגוני החסד וסיוע, שמחלקים לחם בחינם, למשפחות שמשלמות 6000 שקל לחודש על שכירות בירושלים ? האם אנחנו ציבור של שוטים ?

  4. 4

    רק מדבר למה נכנסת לכנסת